Thursday, June 11, 2009

ADAKAH ANDA MENGIMPIKAN BADAN YANG RAMPING DAN CANTIK

Assalamualaikum...

Salam permula bicara pada semua rakan-rakan di dunia maya ini.... Saya hanya hamba Allah yang ingin berkongsi pada tuan-tuan dan puan-puan apakah yang telah saya temui...



Sebelum saya meneruskan tinta ini, saya ingin mengajukan soalan pada anda, adakah anda .....

GEMUK........?
SAIZ BADAN YANG TERLEBIH SIHAT..........?MALU DENGAN PENAMPILAN ANDA.........?

Semua itu...tepuk dada tanya selera....saya di sini ingin berkongsi satu pengalaman dan cara....


Satu rahsia bagaimana ingin menjadikan impian anda untuk mempunyai badan yang ramping, sihat dan menarik....atau dalam kata lain mempunyai berat badan yang ideal.....menjadi satu realiti dan bukan lagi omong kosong.....




Peeehhhhh!!!! Betul bro.....memang berkesan dan mujarab.....satu jer syaratnya, DISIPLIN......pasti ia akan jadi realiti......apa jua benda dalam dunia ini perlu kan DISIPLIN untuk berjaya...Dalam Islam pun banyak perkara yang diajar tentang bagaimana mendisiplinkan diri.....Contoh terdekat adalah solat 5 waktu kita...kalau tak disiplin, tergelincir jugak beb.....




NAk tahu apa...tunggu cerita seterusnya ok.....wassalam....

2 comments:

  1. hehhehee.....ko perli aku ek????

    ReplyDelete
  2. AKUM BRADER,WA DAH RAMPING LA,NAK MINTA JADI GEMUK CAMANE HAAA

    ReplyDelete